2018-2019 mokslo metai

2019-02-05

     Vasario 5 d. yra paminima kaip saugesnio interneto diena. Šios dienos renginių metu norima ypač vaikus ir jaunuolius paskatinti saugiau ir atsakingiau naudoti internetines technologijas ir mobiliuosius įrenginius.
    Mūsų mokyklos mokiniai taip pat  atkreipė dėmesį į asmens duomenų viešinimo, saugaus, atsakingo bendravimo internete aspektus. Organizavome netradicines pamokas, diskutavome, kvietėme dieną praleisti be interneto, dalyvavome eTwinning projekte „RoboTuko saugaus interneto akademija“, konstravome, piešėme robotukus. Mūsų saugesnio interneto savaitės užsiėmimų kulminacija – tarptautinė  pamoka Skype ryšiu. 6c klasės mokiniai kartu su turkų komanda iš Osmaniye vertino vieni kitų žinias bei dalinosi savo patirtimi. 

2018-2019

     Tarptautinis eTwinning projektas „Hello Spring“ skirtas ugdymo(si) veikloms  apie pavasario sezoną. Pagrindinės šio projekto idėjos - plėtoti mokinių gebėjimus bendrauti užsienio kalba, atrasti ir draugauti su mokiniais iš kitų šalių, susipažinti su pavasario orų, augmenijos panašumais ir skirtumais kitose šalyse, veiklų  metu naudoti IKT priemones. Šiame projekte, kartu su mokiniais iš Turkijos, Rumunijos, Ialijos, Albanijos, Lenkijos, Graikijos, Bosnijos ir Hercogovinos dalyvavo ir mūsų progimnazijos 4b klasės mokiniai. Projekto metu mokiniai fotografavo pavasario požymius ir savo įspūdžiais dalinosi su projekto draugais. Į šią veiklą įsitraukė ir klasės mamytės. Padlet sienelėje dalinosi savo gėlynų pirmaisiais pavasario atradimais. Projekto dalyviai sveikino vieni kitus Šv.Velykų proga. Vyko mainai velykiniais sveikinimais-darbeliais. Ketvirtokai „išaudė“ draugams velykinius kiaušinius. Kitose veiklose  mokiniai ieškojo pavasario spalvų aplinkoje, piešė piešinius, dirbdami  planšetėmis su programa „Toontastic 3D“ sukūrė vaidinimą apie sėklą „Geri draugai“ .

2018-2019

      Tarptautinis projektas „STEM Always Everywhere“ tapo inovatyvia mokymosi veikla, kuri puikiai derėjo su bendrąja ugdymo(si) programa. STEM yra veiksmingas būdas pamokose taikyti problemų sprendimo būdus, motyvuoti mokinius ieškoti ir atrasti žinias natūralioje mokymosi aplinkoje. Projekto veiklose pasitelkėme įvairias  novatoriškas ugdymo(si) priemones ir metodus.  Apie kosmosą mokėmės naudodami programą Space +4D. Skaičiavome kaip kinta kiekvieno mūsų svoris skirtingose planetose ir darėme išvadas. Sukonstravome kosmines raketas. Tyrinėjome augalus. Statėme makaronų bokštus. Kūrėme smagius, judančius Robotukus. Projekte veiklas vykdė progimnazijos 4b klasės komanda kartu su mokytoja Danguole Tumėniene. Plačiau...

2018-2019

     Tarptautinis projektas „Digital Skill Piggy Bank“. Technologija yra neatskiriama mūsų visų gyvenimo dalis, kuri formuoja gyvenimą, mokyklą, klasę ir netgi žmogaus būdą. Projekto veiklų ašis sukosi apie tai, kad mokymosi medžiaga ir mokymosi aplinka turi būti pritaikyta prie besimokančiųjų poreikių. Mūsų projekto tikslas - padėti mokiniams įgyti skaitmeninių įgūdžių (skaitmeninės tapatybės, skaitmeninio naudojimo, skaitmeninio emocinio intelekto, skaitmeninio ryšio, skaitmeninės žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumo), kuriuos jie turi išmokti valdyti ir taikyti ugdymosi tikslams pasiekti. Kiekvieno mėnesio veikų turinys buvo sukurtas pagal WEB 2.0 įrankius. Kūrėme projekto plakatą, logotipą, pristatėme savo progimnaziją ir savo klasę. Ketvirtokai smagiai kūrė komiksus su programa Pixton Edu. Klasės paskyroje mokiniai susikūrė savo avatarus, taip gimė 4b klasės Avatarų klasės nuotrauka. Ketvirtokai lengvai įvaldė Voki programą, kuri padėjo mokiniams save pristatyti anglų kalba. Savarankiškai kūrė pristatymus PowerPoint programa ir juos pristatė pamokų metu. Išbandyta ir pritaikyta ugdymui(si) daugybė WEB 2.0 įrankių. Projekto pabaigoje visi partneriai jungėmės į baigiamąjį internetinį susitikimą-webinarą. Šio projekto dėka pamokos vyko ne tik įdomiau, bet jos suteikė mokiniams didesnę motyvaciją mokytis.

2018-2019

     Projektas „Internetinė  pradinuko laboratorija“  buvo vykdomas 2018-2019 mokslo metais. Projekte dalyvavo, vykdė veiklas ir dalinosi idėjomis  projekto „Informatika pradiniame ugdyme “dalyvės. Mūsų progimnaziją atstovavo 2e klasės mokiniai (mokytoja Gabrielė Misevičienė) ir 4b klasės mokiniai (mokytoja Danguolė Tumėnienė). Projektas skirtas pradinių klasių mokinių ir mokytojų skaitmeninio raštingumo ugdymo kompetencijai stiprinti. Veiklos integruojamos į ugdymo procesą - pamoką ( matematika, lietuvių kalba, pasaulio pažinimas, muzika, dailė- technologijos). Projekto tikslas- padėti mokiniams ugdytis informatinį mąstymą ir gebėjimus sumaniai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, siekiant veiksmingai mokytis visų dalykų, įgyti skaitmeninės kompetencijos pagrindus. Vykdydami šį projektą, mokiniai skaitmeniniame pasaulyje labai patobulėjo.

2018-2019

     Projektą „Augu su knyga“ vykdėme nuo rugsėjo iki birželio. Jame dalyvavo Lietuvos darželių grupės ir mokyklų pradinių klasių mokiniai. Projekto tema labai aktuali, nes veiklos buvo skirtos skatinti vaikus skaityti, domėtis knygomis, pajusti skaitymo džiaugsmą. Kiekvieną mėnesį atlikome veiklas susijusias su knygomis ir skaitymu. Projekto dalyviai skaitė netradicinėse aplinkose, piešė perskaitytų knygų iliustracijas, kūrė ir gamino knygutes, knygų skirtukus. Kartu su projekto partneriais minėjome Vaikiškos knygos dieną, dalyvavome akcijoje  „Lietuva skaito“. Skaitėme vieni kitiems drauge su projekto partneriais. Kartu sukūrėme bendrą „Kalėdinę pasaką“. Projekto metu vyko vaizdo susitikimas, kurio metu išsakėme mintis ir patarles apie knygas. Pamilome knygą ir augome kartu su ja.

 

2018-2019

      Projekto „All about animals“ veiklas 4b klasės mokiniai vykdė visus mokslo metus. Šis projektas padėjo mokiniams išmokti pažvelgti į tuos, kuriems sunku padėti sau, ugdyti žmogiškąsias vertybes, tokias kaip, švelnumą, kantrybę, meilę. Projekto metu mokiniai rinko informaciją apie laukinius ir naminius gyvūnus, kūrė pristatymus, smagiai minėjo tarptautinę gyvūnų dieną. Ypač mokiniams patiko internetiniai susitikimai su projekto partneriais. Projekto veiklos buvo integruotos į ugdymo(si) procesą. Bendraudami ir bendradarbiaudami su projekto parteriais  kartu sukūrė logotipą, Gyvūnų abėcėlę, kodavo gyvūnų paveiksėlius, siuntė kalėdinius sveikinimus, išbandė ir naujus IKT įrankius. Projekte mokiniai patobulino ir anglų kalbos žinias.

2018-2019

     Projektas „Autumn Spies - Rudens sekliai“. Plačiau...

    Į eTwinning projektą „Rudens sekliai“ aktyviai įsitraukė 4 b klasės mokiniai. Dauguma veiklų buvo sumaniai integruota į ugdymo procesą. Projektui pasibaigus sukurta knyga iliustruojanti daugumą šių veiklų. Plačiau...

2018-2019

      Po dviejų etapų paraiškų teikimo proceso 1,212 mokykloms suteiktas ženklelis „Programos „eTwinning“ mokykla“. Iš jų 38 mokyklos yra Lietuvoje, tarp jų ir mūsų progimnazija. Šios apdovanotos mokyklos – tai pirmosios pripažintos lyderės šiose srityse: skaitmeninės veiklos, el. saugumo veiklos, inovatyvių ir kūrybingų pedagoginių metodų, personalo tęstinio profesinio tobulėjimo skatinimo, personalo ir mokinių mokymosi bendradarbiaujant veiklų skatinimo. Tai ne tik asmeninis įvertinimas atskiriems mokytojams už jų sėkmingą veiklą, bet ir pripažinimas visai mokyklos komandai už puikius pasiekimus programoje „eTwinning“.

 

 

2017-2018 mokslo metai

2016-2017 mokslo metai

    

 

 

Sutikti su slapukų ir privatumo politika? Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius.Taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk