LOGOPEDĖ – METODININKĖ LAISVĖ SARULIENĖ

Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, taip pat kochlearinių implantų naudotojams.

 

 
Logopedės darbo funkcijos
  • įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbėjimo ir kalbos sutrikimus;
  • siūlo šiems mokiniams skirti specialiąją pedagoginę pagalbą: sąrašą mokinių, kuriems numato teikti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą, suderina su Švietimo pagalbos tarnyba ir teikia tvirtinti mokyklos vadovui, o jam šį sąrašą patvirtinus, pateikia mokyklos Vaiko gerovės komisijai;
  • bendradarbiaudama su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, prireikus Švietimo pagalbos tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
  • pagal poreikį sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą;
  • padeda įveikti specialiųjų poreikių mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus;
  • padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas;
  • konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
  • rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimui;
  • tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
  • atlieka tyrimus pedagogikos klausimais;
  • dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
  • taiko savo darbe logopedijos naujoves;
  • šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.

Darbo laikas
Pirmadienis 10.55 – 16.40
Antradienis 10.55 – 16.40
Trečiadienis 10.55 – 16.40
Ketvirtadienis 10.55 – 16.40